آموزش تصویری گام به گام لاک زدن ناخن در خانه


سالن کاشت ناخن تخصصی – تکنیک های ساده برای لاک زدن ناخن

مرحله اول از آموزش تصویری گام به گام لاک زدن ناخن در خانه آماده سازی است.انجام یک مانیکور حرفه ای و تمیز که بخواهد قابل قیاس با مانیکور های سالن زیبایی باشد کار سختی است، اما آماده سازی درست ناخن ها و درست لاک زدن ناخن ها می تواند در خانه امکان پذیر باشد، خیلی خوب جلوه کند و همچنین برای یک هفته هم ماندگاری داشته باشد.

بخش اول: آماده سازی ناخن ها

بهترین مرکز کاشت ناخن سعادت آباد

بهترین مرکز کاشت ناخن سعادت آباد

۱-مرتب سازی:

ناخن ها را کوتاه و مرتب کنید. قبل از لاک زدن ناخن، باید آنها را از نظر ظاهری آماده کنید. یعنی باید ناخن ها از نظر شکل و اندازه شرایط مناسبی داشته باشند. کوتاه کردن به اندازه دلخواه و صاف کردن لبه ها با یک سوهان به شما کمک می کند که ناخن های زیبا تر و براق تری داشته باشید و همچنین باعث می شود که لاک شما به سرعت کنده نشود.

نمایشگر ویدیو
00:00
00:03

۲-ناخن ها را جلا دهید:

برای براق نشان دادن و از بین بردن لبه های تیز از یک سوهان چهار کاره قبل از لاک زدن ناخن استفاده کنید. دقت کنید که سوهان را طبق یک الگوی مشخص حرکت دهید و ناخن هایتان را بیش از اندازه سوهان نزنیدچون باعث ایجاد اصطحکاک و گرما در ناخن های ضعیف می شود.

  • حتما بین حرکات سوهان روی ناخن، سوهان را از روی ناخن ها بردارید و بعد دوباره شروع به سوهان زدن کنید. این کار برای جلوگیری از ایجاد اصطحکاک اضافی روی ناخن ها است.
  • سوهان چهار کاره در واقع یک سوهان است که چهار سو دارد. که هر کدام از آنها درجه زبری متفاوتی دارد و از زبر شروع می شود تا خیلی نرم. در ابتدا با قسمت زبر سوهان ناخن ها را شکل بدهید و بعد از آن با قسمتی که زبری کمتری دارد زبری و تیزی ناخن ها را بگیرید. سپس با قسمت نرم تر لبه های ناخن را سوهان بکشید و در آخر از قسمتی که نرم ترین قسمت سوهان است برای براق کردن ناخن ها استفاده کنید.

قیمت کاشت ناخن در تهران

 قیمت کاشت ناخن در تهران

۳-انتها را فراموش کنید:

کاری به انتهای ناخن ها نداشته باشید. اگر شما به یک سالن زیبایی بروید در آن جا آرایشگر ها قسمت های انتهایی ناخن را که به انگشت منجر می شود را کوتاه می کنند، چرا که جلوه ی زیبا تری به ناخن ها می دهد. اما با توجه به این که شما در حال انجام یک مانیکور خانگی هستید و تخصص زیادی در این امر ندارید بهتر است از

برای مشاهده ادامه آموزش لاک زدن ناخن اینجا کلیک کنید.

 

 



مرجع:

http://aramismode.com/آموزش-تصویری-گام-لاک-زدن-ناخن/



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: